pühapäev, märts 22, 2009

Kanawok india pähklitega

Ma armastan hiina toitu, aga mitte seda, mida Eestis pakutakse. Kuigi, kui aus olla, siis enne Inglismaa reisi olin ma täitsa happy sellega, mida kohalikud hiinakad pakkusid, kanna ainult ette :).

Paar aastat tagasi olin ma nädala Inglismaal, suurema osa ajast muidugi Londonis, päeval pidin endale ise tegevust leidma, nii ma siis lõunasöögi ajaks maandusin ikka mõnes hiinakas, buffee variant oli minu lemmik, ja mida kõike ma endale siis sisse pugisin, põhimõtteliselt läks pea kõik kaubaks, sest lisaks heale maitsele oli see ka suht odav :). Lisaks Briti muuseumile, Camdeni turule ja Piccadilly Circus'le, on Chinatown üheks minu lemmikkohaks Londonis.

Ainult ühe korra olengi peale Inglismaa reisi kohalikku hiina toitu söönud ja ega rohkem eriti ei taha ka, ei ole ikka päris see.

Eelmisel aasta lõpus tellisin koos muude raamatutega Amazonist ühe hiina kokaraamatu ja nüüd siis lõpuks tegin seal ka midagi.

Kanawok india pähklitega

1 munavalge
1 spl maisitärklist
soola
500 g kanafileed
300 ml maapähkliõli

Woki jaoks:
1 sibul, viilutatud
1 kollane paprika
1 punane paprika
3 spl kanapuljongit
2-3 spl sojakastet (light)
2 rohelist sibulat, viilutatud
4 spl röstitud india pähkleid
soola
valget pipart

1. Pane munavalge kaussi, lisa maisitärklis ja natuke soola ning sega. Lõike kanafilee ribadeks ning kalla munasegusse.

2. Kuumuta wok-pannis õli ja küpseta kana kuni see on kuldne ja krõbe. Tõsta kana köögipaberile nõrguma.

3. Vala üleliigne õli pannilt ära, jäta alles kusagil supilusikatäis. Prae sibulaid mõni sekund ning lisa siis ribadeks lõigatud paprika. Küpseta pidevalt segades minutijagu. Lisa kanatükid ja küpseta veel 1 minut.

4. Kalla pannile kanapuljong ja sojakaste. Maitsesta soola ja pipraga.

5. Lõpuks lisa roheline sibul ja india pähklid. Sega toit korralikult läbi.

6. Serveeri koos aurutatud jasmiini riisiga.


Minu versioon: maapähkliõli ei olnud, kasutasin rapsiõli. Kollase paprika unustasin ka ostmata, nii, et ainult punane paprika läks sisse.
Ma pean ütlema, et wok-pann on üks väga hea investeering, mul on see olnud umbes pool aastat ja ikka igal nädalal käigus, eks aitab see ka, et mul ei ole kapis ruumi, kuhu teda panna, seega pidevalt silma all :).
Serveerimiseks jasmiiniriisi ei olnud, aga oli mingisugune metsiku riisi segu, mis meeldib mulle märksa rohkem kui tavaline riis.

Hinnang: täitsa korralik ja maitsev hiina söök, ja polnudki eriti rasvane nagu oleks võinud arvata.

Retsepti algallikas: Ching-He Huang „Chinese Food Made Easy“

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

hey your blog design is very nice, neat and fresh and with updated content, make people feel peace and I always like browsing your site.

- Thomas

Anonüümne ütles ...

Charles Tillman Authentic Jersey

Kiser has used only mercury-free substances in his treatments since the mid 90's and concentrates his practice in the areas of sedation dentistry and complete smile makeovers Jewelers should tell your if the pearls are cultured or imitation However, everything in life has a reason and a cause

Texans Arian Foster Jersey

" (Revelations 6:5-6) 3 quarts of barley are also considered just enough food to get by onIf shampoo gets in his eyes, rinse with cool water or saline eyewashFor a new business, short-term is three months or less, medium-term from four or six to eight months, and long-term is anything over that

Julius Peppers Elite Jersey

Anonüümne ütles ...

Great blog! Do you have any suggestions for aspiring writers?

I'm planning to start my own blog soon but I'm a little lost on
everything. Would you advise starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option?
There are so many options out there that I'm totally overwhelmed .. Any recommendations? Appreciate it!

my blog post - Zahngold

Anonüümne ütles ...

Hello. And Bye.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...