laupäev, aprill 11, 2009

Loomaliha austrikastmes

Minu viimase aja lemmik-kokaraamat on Ching-He Huang’i „Chinese Food Made Easy“. Ma olen täitsa kindel, et see raamat on süüdi, et ma viimane kord Kaubamajas käies muu „hädavajaliku“ kraami hulgas söögipulgad soetasin :).
Tegelikult on söögipulkadel mitu head funktsiooni, lisaks söömisele saab nendega ka väga edukalt taimi pikeerida.

Loomaliha austrikastmes

350 g veisefileed
1 tl heledat sojakastet
1 spl austrikastet
natuke suhkrut
2 spl maapähkliõli
3 küüslauguküünt
1 keskmine tšillikaun
200 g pak choy’d
1 tl austrikastet
soola
pipart

1. Lõika loomaliha umbes 1 cm paksusteks viiludeks. Vasarda loomalihalõigud õhemaks. Lõika liha terava noaga õhukesteks ribadeks.

2. Pane liha kaussi ning lisa sojakaste, austrikaste ja natuke suhkrut. Maitsesta soola ja pipraga. Tõsta kauss kõrvale ja jäta maitsestuma.

3. Haki küüslauguküüned ja tšillikaun. Vala kuumale pannile 1 spl õli ja kuumuta minutijagu küüslauku ja tšillit. Lisa poolitatud pak choy. Lisa austrikaste ning maitsesta soola ja pipraga. Küpseta minuti jagu ning tõsta siis serveerimistaldrikule.

4. Kuumuta pannil ülejäänud õli ning lisa loomaliha. Küpseta kuni liha tõmbub pruuniks.

5. Serveeri koos pak choy’ga.


Minu versioon: niisiis, käiku läks rapsiõli, sest maapähkliõli pole minu majapidamisse veel ilmunud ja ega ma ei tunne sellest eriti puudust ka :). Pak choy on mul alles seemnete kujul, nii, et läheb veel aega, enne kui neid pannile sünnib panna, aga külmkapis oli üks õnnetu hiina kapsas, mis lausa karjus, et sööge mind ometi juba ära :). Igaks juhuks panin pool tšillikauna, mis oli täitsa hea otsus, muidu oleks liiga terav tulnud.

Hinnang: täitsa tore hiinakas, võib teine kordki teha. Riisiga serveerituna korralik õhtusöök.

Retsepti algallikas: Ching-He Huang „Chinese Food Made Easy“

0 kommentaari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...