teisipäev, aprill 21, 2009

Sinihallitusjuustu küpsised

Mul on viimasel ajal vist hirmus palju vaba aega, lappan aga raamatuid ja kui on ilus pilt, siis küpsetan :). Eile jäi isegi CSI:Miami sellepärast nägemata, nüüd ma ei teagi, mis vingeid one-liners’eid David Caruso seekord viskas :).

Seekordne retsept on ühest minu lemmikraamatust “How to Be a Domestic Goddess”, saamise nimel ma veel töötan, aga tunne on igatahes juba peaaegu, et käes :).

Sinihallitusjuustu küpsised

175 g sinihallitusjuustu
60 g pehmet võid
1 suur munakollane
125 g jahu
50 g maisijahu
natuke soola

1. Sega omavahel pehme või, tükkideks pudistatud sinihallitusjuust ning munakollane.

2. Lisa vähehaaval maisi- ja nisujahu. Kui juust ei ole väga soolane, siis lisa natuke soola ka.

3. Vormi taignast ketas ja mähi see toidukilesse. Lase seista külmkapis ca 30 minutit.

4. Rulli tainas jahu üle riputatud laual umbes poole sentimeetri paksuselt laiali. Lõika ruutudeks või vormi teise kujuga küpsised. Määri pealt munaga.

5. Küpseta 200-kraadises ahjus 6-10 minutit.


Minu versioon: Nigella kasutab sinist maisijahu, aga kuna selle jahtimine oleks küpsiste tegemise isu täiesti ära võtnud, siis ei hakanud ma ennast sinise maisijahu otsimisega vaevama, panin seda, mida kapis oli, tähendab tavalist :). Ostsin Selverist ükspäev 200 g Regina Blue juustu, see, mis üle jäi, sõin töö käigus ise ära :).

Hinnang: täiesti head rammusapoolsed küpsised, aga millal või ja juust enne paha on olnud, töötavad isegi välismaalaste peal, no igal juhul ei tapa neid :).

Retsepti algallikas: Nigella Lawson “How to Be a Domestic Goddess”

0 kommentaari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...