laupäev, jaanuar 10, 2009

Chili con carne

Ma käisin siis ka täna shoppamas, ikka seal kus kõik käivad :). Kui mõnda tuttavat pole kaua näinud, siis Kaubamajas allahindluste ajal ikka näed :). Saak oli tegelikult päris hea, isegi ühe kleidi ostsin, eks vist peaks vahest naise moodi ka riides käima, enam ei saa öelda ka, et seelikut pole :).

Tarkpea nagu ma olin, tegin eile õhtul chili valmis, ja kui täna surmväsinuna oma pakkidega tagasi koju jõudsin, panin chili ahjus sooja ja hiline lõunasöök oligi valmis!

Retsept on Jamie Oliveri oma, viimasel ajal minu arvamus on temast ikka kõvasti paranenud, tema saated mulle ikka veel eriti ei meeldi, aga raamatud on head. Minu lemmik on Gordon Ramsay, ju mul on siis nõrkus selliste „pahade poiste“ suhtes, ja ega ma eriti ei üritagi ennast õigustada :).


Chili con carne

2 keskmist sibulat
1 küüslauguküüs
oliiviõli
2 tl tšillipulbrit
1 puhastatud ja hakitud tšillikaunt
1 tl jahvatatud juustuköömneid
meresoola
musta pipart
450 g veisehakkliha
200 g päikesekuivatatud tomateid oliiviõlis
2 purki purustatud tomateid
0.5 tk kaneelikoort
2 purki punaseid konservube

1. Haki sibul ja küüslauk ning prae väheses oliiviõlis pehmeks, Lisa tšillipulber, värske tšilli, juustuköömned ning natuke soola ja pipart.

2. Lisa hakkiliha ja küpseta kuni liha on pruunistunud. Lisa peenestatud päikesekuivatatud tomatid (lisa purgist niipalju õli, et tekiks tomatipasta sarnane mass), purustatud tomatid, kaneelikoor ja veiniklaasitäis vett.

3. Lase segu keema tõusta, kata pann küpsetuspaberiga ning siis kaanega. Keera kuumust vähemaks ning lase vaikselt haududa kusagil tund aega.

4. Lisa oad ning hauta veel pool tundi.


Minu versioon: mina kasutan omatehtud tomateid, praeahjus kuivatatud ja maitse on ikka väga hea. Panin oliiviõliga purki ja nüüd muudkui kasutan.
Vahest olen teinud ka lihtsalt tomatipastaga, ei saa öelda, et maitse väga palju kannataks.
Retseptis on kirjas veiniklaasitäis vett, ma olen proovinud mitut varianti (ju siis klaasitäied on erinevad) ja kõige sobivam on ca 2 dl vett, sellisel juhul ei lähe miskit kõrbema, kui näiteks unustad ennast teleka ette :).

Hinnang: väga hea roog, eriti külma ilmaga, isegi minu isale maitses väga :). Suurepärane kergelt soojendatud ciabatta ja maitsestamata jogurtiga.

Retsepti algallikas: Jamie Oliver „Happy Days with the Naked Chef“

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Wondеrful аrtіcle! Thіs
is the type of informatіon that aгe meаnt to
bе shaгеd arοund the internet.
Shame on the search engines for now not positioning thіs poѕt upper!
Come on oveг and consult with my sitе .
Thank уou =)

Also visit my blog рost: bluehost coupon wales

Anonüümne ütles ...

I lіke reading аn аrticlе thаt will mаke
men аnd wοmеn thinκ. Also, mаny thanks for allоwing
for me to comment!

Alѕo visit my web page - ipad repair cheras

Anonüümne ütles ...

Іf you would like to obtаin a greаt deаl
fгom this paragraph then you havе tо apply
such methods to youг won ωebpage.

Ηeгe is my wеb page - iphone repair

Anonüümne ütles ...

A fаscinating disсussion is woгth comment.
I beliеvе thаt you need to publish morе about this issuе, it might not be a taboo
subϳect but tуpically pеople do not discuss such subjects.
To the next! All the best!!

Here іs my site :: iphonerepairkl.bravesites.com

Anonüümne ütles ...

Hеllo! I know this іs kinda οff toρic
but I was wondering if you kneω where I could find a captcha plugin for my comment form?

Ι'm using the same blog platform as yours and I'm havіng trouble
finding one? Thаnks a lοt!

Feel free to ѕurf to my web page :: ipad repair melaka

Anonüümne ütles ...

I liκe the helpful information yοu pгovide in уour articles.
Ι'll bookmark your blog and check again here frequently. I'm
quite certain Ӏ will leаrn many nеw stuff
rіght hеre! Goоԁ lucκ foг the next!


Stop by my page :: ipad repair

Anonüümne ütles ...

Hmm it seems like yοur blog ate my fіrst comment
(іt was eхtгеmely long) ѕο I
guess I'll just sum it up what I had written and say, I'm thoroughly enjoying your blog.
I too am an aѕpiring blog ωriter but Ӏ'm still new to the whole thing. Do you have any suggestions for beginner blog writers? I'd really apprecіate it.


my weblοg ipadrepairsubangjaya.drupalgardens.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...