pühapäev, veebruar 08, 2009

Sinepised sealihalõigud

Üks minu lemmik kokaraamat on Nigella Express, see on kohe tõeline rõõm, pea iga retsept tundub isuäratav, ja vahest ma lappan seda raamatut voodis enne magamajäämist ja unistan, kuidas see või teine maitsta võiks :).
Eile sai turult ostetud paari kilo jagu liha, suurema osa sellest lõikasin portsudeks ja panin külma, aga natuke jätsin ikka koheseks tarbimiseks ka. Ja Nigellal ongi just sobiv retsept.

Sinepised sealihalõigud

2 sealihalõiku (ca 450g)
2 tl küüslauguga maitsestatud õli
125 ml õunasiidrit
1 spl teralist sinepit
75 ml vahukoort

1. Vasarda sealihalõigud õhemaks. Toidukile ja tainarull on head abivahendid.

2. Kuumuta õli pannil ja küpseta lihalõike kusagil 5 minutit mõlemalt poolt. Eemalda pannilt.

3. Kalla siider pannile, lase natuke aega keeda, kusagil minut, siis lisa sinep ja vahukoor.

4. Lase kastel keeda kuni see muutub natuke paksemaks, siis vala sealihalõikudele.


Minu versioon: Kasutasin Dijoni sinepit ja kuna tainarullist hakkas natuke kahju, kasutasin vasardamiseks hoopis lihahaamrit :). Samuti panin lihale ikka natuke soola ja pipart ka, mis liha see ilma maitseaineteta ikka on. Küüslauguõlist võib minu majapidamises ainult unistada, nii et riivisin natuke küüslauguküünt õli sisse ja polnud ka viga.

Hinnang: Ma olen seda toitu teinud mitu-mitu korda ja ikka maitseb umbe hästi!

Retsepti algallikas: Nigella Lawson „Nigella Express“

2 kommentaari:

Pille ütles ...

Minagi olen seda mitu korda teinud - viimati umbes 10 päeva tagasi :) Jube maitsev ja samas nii lihtne.

R. ütles ...

Ja kiire!
Mul jääb tavaliselt alati natuke kastet üle ja nii hea on leiba seal sees leotada :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...