pühapäev, märts 29, 2009

Omlett singi ja šampinjonidega

Üheks minu tüüphommikusöögiks nädalavahetuseti on kujunenud omlett, võib-olla sellepärast, et see saab kiiresti valmis, maitseb hea ja ma kahtlustan, et asi on ka selles, et ma olen lõpuks oma gaasipliidiga sõbraks saanud :).

Ennemalt kippusid nii pannkoogid kui omletid ära kõrbema, üks pool vedelavõitu ning teine pool süsimust. Nüüd, kus ma kuumuse timmimise olen ära õppinud, teen mõlemaid üsna tihti. Lisaks on mul kapis alati vähemalt üks karp mune, munad on nii värsked, et kana on just-just nende pealt lahkunud :).

Omlett singi ja šampinjonidega

3 muna
3 spl piima
3 suuremat šampinjoni
1 viil sinki
riivitud juustu
maitserohelist
soola, pipart

1. Viiluta šampinjonid ja singiviil. Prae pannil kuldseks.

2. Klopi munad kausis kahvliga lahti.

3. Vala munasegule juurde piim ning maitsesta soola-pipraga.

4. Kalla muna-piimasegu pannile ning keera kuumus peaaegu maha ja pane pannile kaas peale.

5. Kui muna on peaaegu hüübinud, raputa peale natuke riivitud juustu.

6. Enne kui omleti taldrikule libistad, puista peale maitserohelist.


Minu versioon: kõige parem on natukese pekiservaga sink, siis pole isegi õli vaja pannile panna. Kõige parem on teha kolme munaga, siis tuleb piisavalt suur ja kohev omlett. Kohevuse saavutab sellega, kui pannile omleti küpsemise ajal kaas peale panna.

Hinnang:
kiire ja maitsev roog. Mulle meeldib omletti kõige rohkem süüa koos jogurtitörtsu ja tomati-kurgiga.

0 kommentaari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...