teisipäev, aprill 28, 2009

Šokolaadi-banaanimuffinid

Ma pole vähemalt kaks päeva viitsinud miskit korralikku süüa teha, aga kuna sügavkülmas veel natuke varusid on, pole suurt lugu ka, aga viimasel ajal on umbe magusaisu, kogu aeg tahaks midagi head, kuigi ega vist nii väga pole ära teeninudki, aga no nii, ettemaksuks võib ka :).

Mul on mõned küpsetiste retseptid, mida ma aeg-ajalt kordan, kas omaalagatusel või siis suure lunimise peale, mind on ju nii lihtne ära osta, plõksuta aga ripsmeid ja tee kurb nägu pähe ning oledki juba kusagile jõudnud :).

Need on tõenäoliselt minu lemmikmuffinid ja õnnestuvad every single time!

Šokolaadi-banaanimuffinid

1 dl fariinsuhkrut
2 muna
100 g sulatatud võid või margariini
2 küpset banaani
3,5 dl jahu
2 tl küpsetuspulbrit
50 g Bitteri või Fazeri plokkšokolaadi

1. Vahusta toasoojad munad suhkruga heledaks vahuks. Lisa sulanud ja jahutatud või, tükeldatud šokolaad ning püreestatud banaanid.

2. Lisa juurde küpsetuspulbriga segatud jahu ning sega kogu mass ühtlaseks.

3. Küpseta 200 kraadi juures ca 20 minutit.


Minu versioon: Paremad muffinid saab, kui banaanid on juba pruunid, mina murran nad lihtsalt kolmeks-neljaks tükiks, lisan munasegule, ja mikserdan korra kiiresti läbi. Šokolaadi hakin noaga sellisteks natuke suuremateks tükkideks, purust ei saa ju aru, et šokolaadiga tegu :). Kõige parem on kasutada Fazeri šokolaadi ja tavaliselt panen ikka natuke rohkem kui 50 grammi. Ja üle ei tohi küpsetada!

Hinnang: ma ei teagi, kas neid keegi jahtunult ongi kunagi söönud, alati pistetakse enne pintslisse, juba see on vedamine, kui mul õnnestub nad panni pealt vaagna peale tõsta :). Eks see juba ütleb ühte koma teist nende muffinite headuse kohta.

Retsepti algallikas: Maire Suitsu ja Lia Virkus "Muffinid"

4 kommentaari:

Kokkaja ütles ...

Komplimendid kokale ja fotograafile ka! Väga ilusad pilt.

R. ütles ...

Aitäh!

Anonüümne ütles ...

Mitu muffinit tavaliselt sellest taigna kogusest tuleb?

R. ütles ...

Mina mahutan taigna alati 12 auguga muffini panni, isegi kui vahest võiks jaguda tainast ca 14 muffini jaoks, topin ma alati nad ühe panni peale :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...