neljapäev, aprill 16, 2009

Suvikõrvitsaomlett

Ma ei raatsi alati sarjast „100 rooga“ raamatuid osta, tihtilugu on uuemates raamatutes mitmeid korduvaid retsepte ja nad on ju nii õhukesed ka, isegi riiuli täiteks õieti ei kõlba :).

Leidsin asjale enda arvetes tõeliselt vinge lahenduse, enne kui midagist osta plaanin, laenutan raamatukogust raamatu, vaatan kodus läbi ja kui isutama ajavaid retsepte on rohkem kui pool raamatust, lähen poodi ja ostan, aga kui mitte, siis kirjutan mõned maha ja viin raamatu tagasi. Kokkuhoid missugune!

Viimane raamat, mille raamatukogust kaasa haarasin oli „Süües terveks ja kauniks 2“. Esimene raamat mulle täitsa meeldis, aga teine on kuidagi hirmus roheline seest :). Lappasin seda üks õhtu ja kuna viimasest hiina toidu katsetusest jäi üks suvikõrvits külmkappi paremaid aegu ootama, siis täna oli viimane aeg see nahka pista. Munad olid ka juba terve igaviku külmkapis seisnud, värsked tulevad kiiremini peale kui mina vanu eest tarbida jõuan :).

Suvikõrvitsaomlett

1 keskmine suvikõrvits
2 muna
1 spl piima
4 spl Parmesani juustu
soola, musta pipart
praadimiseks õli

1. Riivi suvikõrvits jämeda riiviga.

2. Klopi munad lahti, sega piimaga ning maitsesta soola ja pipraga. Lisa riivitud juust ja suvikõrvits.

3. Kuumuta pannil õli. Vala omletimass pannile ja prae mõni minut.

4. Keera kuumus madalaks ning kata pann kaanega. Küpseta mõni minut kuni omlett küpseb kohevaks.


Hinnang: rohkem küll koogi kui omleti moodi, aga maitses hea, eriti koos jogurtiga. Retsepti järgi oleks pidanud sellest jaguma neljale inimesele, no ma ei tea, kaks saaks vabalt söönuks, aga neli, umbe kahtlane, aga kui kõik neli dieedil on, siis vist jagub küll :).

Retsepti algallikas: Angeelika Kang „Süües terveks ja kauniks 2“

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Nii hea on lugeda, et keegi veel kogustes kahtleb. Ma olen mõnikord mõelnud, kas olen mina imelik ja sööngi liiga palju või milles asi. Neljale mõeldud retseptist jätkub meile kahele ja mõnel heal juhul ka järgmise päeva lõunaks üks potsjon. Neljale ei venita kohe kuidagi välja :)
C.

R. ütles ...

Parafeerides ühte printsessi, "Mitte meie ei söö palju, vaid teised liiga vähe" :)!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...