laupäev, mai 23, 2009

Kikerherne-kanasalat

Avastasin külmkapist paki kanafileed, mille tähtaeg hakkas kohe-kohe ümber saama. Ostsin selle mingisugusest poest nädala algupoolel, soodukas oli kindlasti, ega ma muidu poleks ilma kindla eesmärgita midagi sellist ju ostnud :). Ma olen täitsa kindel, et mul mingi varjatud shoppamise geen, mis siis lööb välja kui ma poes kollaseid silte näen :).

Niisiis, pakk kanafileed ja korralik varu viimaselt Stockmanni reidilt ostetud kikerherneid ning suur pott rosmariini akna peal. Ma vist topin viimasel ajal rosmariini igale sobivasse ja mitte nii sobivasse kohta, ma olen nii vaimustuses sellest ürdist. Salat on alati hea mõte, kui kõht tühi ja hirmus kiire on.

Kikerherne-kanasalat

2 spl õli
2 kanafileed
1 purk kikerherneid
½ tšillipulbrit
1 küüslauguküüs
1 väike punane sibul
1 spl valgeveiniäädikat
rosmariini
10 väikest keedetud kartulit
soola, musta pipart


1. Pese kartulid ning pane keema.

2. Kuumuta pannil osa õlist ning prae tükeldatud kanafileed kuni see tõmbub pruunikaks. Pane kaussi ning hoia soojas.

3. Vala samale pannile teine osa õlist ning prae sellest küüslauku ning kikerherneid. Maitsesta tšillipulbriga.

4. Lõika veel soojad kartulid viiludeks ning pane serveerimisnõu põhja. Lisa praetud kanafilee ning kikerherned. Viimasena lisa viilutatud sibul.

5. Sega juurde valgeveiniäädikas ja rosmariin. Maitsesta soola ja piparga.


Hinnang: suurepärane salat, kergelt vürtsikas ning natuke hapukas. Maitses hea nii soojalt kui külmalt. Samuti hea järgmisel päeval tööle lõunasöögiks kaasa võtta.

Retsepti algallikas: Ma ei ole kindel, kus ma miskit sarnast retsepti nägin, kellegi blogis, mõnes raamatus, ajakirjas...

0 kommentaari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...